lørdag 16. mars 2013

12 tags of 2013 - March

Outside it's still snow and cold and not very much like springtime here yet (it was minus 15 degrees Celsius earlier this week), but at least the March tag in the 12 tags of 2013 series by Tim Holtz gives a spring feeling. In the tutorial the tag is covered with background paper, but I didn't have any I liked to use (believe it or not ;-), so I simply coloured the tag with Distress ink (Victorian Velvet, Wild Honey and Shabby Shutters) and flicked some drops of water on it. I have also used paper flowers instead of metal ones, and the "grass" is cut by hand with a pair of scissors. Then it became like this.

Det er ikke mye som minner om vår når man ser ut av vinduet her enda, det er både snø og kuldegrader (og det har vært ned mot 15 kuldegrader denne uken), men man får i det minste litt vårfølelse av tag'en for mars i Tim Holtz sine "12 tags of 2013". I veiledningen er det brukt mønsterpapir på tag'en, men jeg hadde ingen som jeg syntes passet (tro det eller ei ;-), så jeg har ganske enkelt farget tag'en med Distress ink (Victorian Velvet, Wild Honey og Shabby Shutters) som jeg har knipset noen vanndråper på. I tillegg har jeg brukt papirblomster i stedet for metalblomster, og "gresset" er klippet ut med saks. Her er min påsketag.




Thanks a lot for all the kind comments, and have a great weekend!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, og ha en fin helg!

4 kommentarer:

Marita sa...

Det var en flott påsketag i flotte farger♥. Nydelig pyntet♥

Ha en fin kveld♥.

Klem, Marita

Kjersti sa...

For en herlig påske tag, flotte vårfarger - og det trenger vi nå!
Ha en fin tirsdag!
Klem fra Kjersti:)

Sølvi sa...

Så herlig tag du har laget, likte godt den harepusen i midten ;)Ha en fin Påske!

Therese sa...

Herlig påsketag! Jeg gleder meg til å se april tagen.

Syns det grønnekortet over her var flott! Grønn er en vanskelig farge, men du fikk det så harmonisk og fint. Flink er du :)

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Setter stor pris på kommentarene dine. Jeg surfer bare via IPhone og det er veldig tilfeldig om jeg får lagt igjen en kommentar eller ei, usikker på om det er Safari som gjør det. Uansett, håper det går nå.

Lag en fin søndag!