søndag 31. mars 2013

Candy time!

Det er påske med strålende vær, jeg hatt over 10 000 besøk på bloggen og passert 60 følgere, og det vil jeg feire med en liten candy som trekkes 30. april. Jeg byr på drøyt 50 mønsterark, ubrukte umonterte stempler, en pakke blonder, en pakke med bånd, blomster, et par perleswirls, norske rub-ons, magic mesh og halvperler/bling, og et par ting til.

Vil du være med? Da gjør du som følger:

* Legg inn bildet med link i sidebaren din
* Legg inn link til bloggen din under (hvis du ikke har blogg kan du legge inn min adresse)
* Hvis du også vil følge bloggen min (eller allerede gjør det) blir jeg veldig glad, og du får et lodd ekstra ;-)

It's Easter with lovely weather here where I live, I have passed 10 000 visits and 60 followers on the blog, so it's time for celebration with a candy wichs lasts until April 30th. You can win a bit more than 50 design papers, unused unmounted rubber stamps, a lace, a ribbon package, a couple of swirls, rub ons (Norwegian text), magic mesh and pearls/bling, and a few other things.

Please do as follows to join in:

* Add my candy picture and link on your sidebar
* Add a link to your blog below. Please no "candy only" blogs, though
* If you start following (or already are following) you make me happy, and you get an extra ticket for
   the draw


 
 
Her er noen flere bilder av hva du kan vinne:
 
Here are a couple of pictures of what you can win:
 
 



 
 
 
 

18 kommentarer:

Elin sa...

Gratulerer, Anne!! Bilde og link er lagt i bloggen min, følger var jeg allerede. Herlig candy, takk for muligheten til å vinne! Og fortsatt god påske :)

Karen Elise sa...

Gratulerer! For en lekker candy du har satt sammen! Klart jeg vil være med på denne :)
Følger var jeg allerede, og nå har jeg lagt bilde og link i bloggen min :)
God påske!
Klem :)

Rita sa...

Så flott candy :) Gratulerer med mange treff og følgere :) jeg er følger fra før. bilde + link er lagt i bloggen min :) Fortsatt fin søndag :) Klem Rita

pia iris sa...

denne er jeg gjerne med på vet du.
masse fint her i bloggen din.
klem pia

Birgitanita sa...

Hei.
Klart jeg vil være med på en så flott candy. Den som vinner dette er heldig og jeg krysser fingrene for at det kan bli meg som er den heldige ;)
Jeg har også lagt meg til som følger..jeg har sett litt i bloggen sin og du lager mye fint. Klem, Birgit.

Hege sa...

Gratulerer så mye, Anne :-)
En kjempe flott candy du har laget til - jeg har lagt bildet i sidebaren og blitt følger av bloggen din ;-)

Tvi tvi!!

Helle sa...

Gratulerer så masse :-)
Bilde med link til din candy kan du finne i min venstre sidebar.
Tusen takk for muligheten til å vinne så masse snadder :-)
Pst,jeg er en av dine nye følgere

Ønsker det en kreativ og god fortsettelse!

-Helle-

Mona Eidhammer sa...

Gratulerer med så mange treff og følgere, Anne. Kjempeartig! Super candy er det også. Jeg bruker ikke å ha noe særlig med vinnerlykke, men jeg hiver meg med likevel, hehe. Følger er jeg allerede. Takk for muligheten til å vinne. Ha ei fin helg. Klem...Mona

Wenche sa...

Gratulerer. Og takk for at du gir oss muligheten til å vinne en så flott candy. Ha en fortsatt fin kveld.

morkaren sa...

Kære Anne, hvis en fra Danmark må være med vil jeg meget gerne, her er en lille kommentar, og om lidt er jeg også fast følger og du vil ligge i min sidebar. knus morkaren.

Anne sa...

Venner fra Danmark er selvfølgelig hjertelig velkommen til å være med, morkaren :-) Tusen takk for at du ville være med og følge!

Klem :-)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så herlig candy snille du! Har fulgt deg ei stund og fått masse fin inspirasjon av deg! Krysser scrappefingrene!

ha en kreativ uke!

Klem fra Hilde

Linda sa...

Gratulerer med så mange besøk,vel fortjent,du er så flink:)
Er følger fra før,og har lagt bilde m/link i min sidebar.
Takk for sjansen:):)

Klem,Lindamor

Guri sa...

For ein fantastisk candy du har laga til!!!
Har linka til bloggen din i sidebar. Nå er det berre til å vente å håpe :)

Anne Gro sa...

Gratulere med følgere og antall besøk!!! For en fantastisk candy. Denne vil jeg gjerne ta noen lodd på, og prøve vinner-lykken! Lagt meg til som følger, og linker i sidebaren :)

Anne Lill sa...

Takk for sjansen til å vinne :) Har linket i bloggen min og lagt meg som følger. Gleder meg til å følge med deg :) Anne Lill

Kort og godt sa...

Så flott blogcandy!
Gratulerer med 10000 besøk (vel passert nå da :-))

Da er jeg følger og har lagt til i sidebaren min, krysser fingre!

Siri

Monica's Verden sa...

Har lagt meg til som følger.
Fin blogg du har. :)

Vennlig Hilsen Monica Karin
canim_monica@hotmail.com