torsdag 21. mars 2013

Penneholder

Jeg trengte en penneholder til kontoret, og da var det selvsagt mest naturlig å lage en! Jeg har brukt en hermetikkboks som jeg har kledd med restepapir. Og dette stempelet fra Kenny K passet jo perfekt :-) Motivet har jeg fargelagt med Copics.

I needed something to store my pens in on my office desk, and then I just had to make one, right! I have used an empty can which I have altered with left over design paper. And this rubber stamp from Kenny K is just perfect :-) I have coloured the image with Copics.


 
 
Litt mer restepapir jeg fikk brukt opp og en gammel pennesplitt jeg hadde liggende. Og noen blomster hører med.
 
Some more left over paper and an old pen nib I had in my drawer. And naturally some flowers.
 

 
 
Dette tekststempelet fra Tim Holtz er jo så fint :-)
 
I love this text from Tim Holtz :-) 




Jeg prøver meg på følgende utfordringer:

I participate in the following challenges:
 
Copic Marker Norge #34: Anything goes
KennyK's Krafty Krew #135: It's one for the girls
Sketchy Colors #155: Rosa, brun, beige
 
 
Tusen takk for at du titter innom og ha en fin og kreativ helg!

Thank you for stopping by and have a lovely and creative weekend!





Materialliste:

- Papir/Papers: Restepapir/left over paper - Maja Design, Panduro
- Stempler/stamps: Kenny K, Tim Holtz
- FargeleggingCopics 
- Blekk/ink: Memento Tuxedo Black, Distress ink Tea Dye, Vintage Photo
- Annet/other: Tom blikkboks/empty can, Manila tag, Blomster/flowers, blonde/lace, bånd/ribbon, pennesplitt/pen nib, Spellbinder dies

8 kommentarer:

Marita sa...

Så flott penneholder du har laget♥. Det var jo en kjempelur idè:)Flott motiv og nydelig fargelegging♥.

Ønsker deg en fin helg♥.

Klem, Marita

Tine Kristiansen sa...

Denne var tøff! Utruleg tøft motiv. Kjempe flott!

Takk for at du deltar hjå oss i Sketchy Colors.

Klem frå Tine

Gro sa...

Wow så stilig penneboks, og det motivet var bare velidg passende.
Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til.

Gro :o)

Suzilou sa...

What a great pen holder you have made and yes that image is just perfect. Might just have to do something like this myself, lovely inspiration.

Thank you for playing along this week with Kenny K :)

Livert sa...

Super penneholder.

Takk for at du deltar hos Kenny K`s krafty krew denne uken.
Håper å se deg igjen.

Liv Solveig (DT)

Jo sa...

So sweet! Amazing colouring !

Hilde Audahl sa...

Kjempeflott. Du er så god på fargelegging altså...kjempebra

Gunn (Merete) sa...

Hei
Denne ble skikkelig fin. Motivet er jo rett og slett bare helt perfekt.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN og lykke til.