søndag 14. april 2013

12 tags of 2013 - April

I am ready with my April tag for the "12 tags of 2013" challenge by Tim Holtz. The main technique for this month is Distress Paint, especially the new metallic ones. I got mine in the mail box yesterday, and have been able to check them out during the weekend. I struggled a bit before I got anywhere close to the wanted effect, but eventually I figured out that I used the paints to sparingly. Just a bit more created a very different look :-)

Her er min tag for april i Tim Holtz sin "12 tags of 2013"-utfordring. Hovedteknikken som er brukt denne måneden er Distress Paint, spesielt de nye metalliske fargene. Jeg fikk dem i posten i går, og har fått begynt å teste dem i helgen. Jeg strevde en del før jeg fikk til noe som i det hele tatt liknet på den effekten jeg skulle få til, men til slutt skjønte jeg at jeg brukte altfor lite maling. Bare litt mer maling, så ble det noe helt annet :-)


Plastic coloured with Distress Paint, so cool to make plastic look like metal :-)

Dette er plast farget med Distress Paint, så kult å få plast til å se ut som metall :-)

 
A little paint on charms really create a different look!
 
Litt maling på charms forandrer virkelig uttrykket mye! 





Thanks a lot for stopping by, and have a great week!

Tusen takk for at du tittet innom, og ha en flott uke!

7 kommentarer:

pia iris sa...

skikkelig tøff tag, flott med den saksa og det metall-tallet.
klem pia

Birgitanita sa...

Så flott en effekt det ble.
Enda en ting som må skrives på "må ha " ønskelisten.. Den minker ikke..
Så supertøft det ble. :)
Klem. Birgit.

Marita sa...

Wow, dette var en stilig tag Anne♥.
En teknikk som ser så vanskelig ut;)
Men dette kan du♥.
Her oppe i nord så juble vi... det REGNER... Kanskje vi blir kvitt litt snø. For min del kan det bare regne hele April;)
Håpe det står bra til med deg♥.

Klem, Marita

morkaren sa...

Flot, flot tags, meget kreativt. knus morkaren.

Therese sa...

Steike så kul! Jeg har ikke fått sett Tim sin ennå, men din er uansett rålekker. Du mestrer både det søte og det tøffe på en utmerket og inspirende måte :)

Silje sa...

Råtøff tag, Anne! : D
Denne var bare helt herlig!!

Anita Sæterdal sa...

Utrulig stilig tag.