lørdag 20. april 2013

Sjokoladehilsen




Jeg har kost meg med å fargelegge mitt aller første motiv fra Mo Manning, og det har blitt til dette kortet. Man kan jo ikke annet enn å bli i godt humør av det herlige ansiktsuttrykket til denne lille krabaten :-) Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal bruke kortetsom det er eller på en sjokoladeeske, men jeg tror det skal funke på begge deler :-) Jeg har fargelagt med Copics, forresten.

I have been colouring my first image from Mo Manning and used it on this card. The smile on this little cutie is just adorable , don't you think? I haven't quite made up my mind if I will use the card as it is or on a chocolate box, but I think that it may work for both :-) I have used Copics for colouring, by the way.

Tekststempelet på innsiden er fra "sjokoladestempelplaten" til Else Irene Meling. Det passer jo perfekt til et sjokoladekort :-)

The text on the inside is a lovely rubber stamp in Norwegian from Else Irene Meling saying "A Day without chocolate is like a day without sunshine" :-)


Jeg prøver meg på følgende utfordringer:


Copic Marker Norge #36: Skisse og fargen blå må være med
Copic Marker Sverige #1: Skisse og tema "Glädje" (Gratulerer med premiere!!)

Wow, kortet mitt ble topp 3 hos Copic Marker Sverige! Tusen takk!!


Takk for besøket og ha en flott helg!

Thanks for visiting and have a great weekend!




Materialliste:

- Papir: Vanilla Bazzill, Maja Design - "Så länge jag lever" og restepapir
- Stempler: Mo Manning - digi, Else Irene Meling - tekststempel
- Fargelegging: Copics
- Hud: E000, E00, E21, E11, R20
- Hår: E31, E21, YR21, YR20
- Trøye/sokker: R81, R83, R85
- Bukse: B91, B93, B95
- Sjokolade: E25, E27, E29
- Bakgrunn: C0, C2, C4, E00, B00, R81
- Blekk: Distress ink Black Soot
- Annet: Blonder, halvperler

12 kommentarer:

morkaren sa...

Er det virkelig dit første forsøg med farvelægning? så er det da helt utroligt bedårende, motivet er meget kært, og passer fint til et chokoladekort. knus morkaren.

Anne Christine Berg sa...

Tusen takk! Det er ikke mitt første forsøk på fargelegging, altså, men det første motivet fra Mo Manning jeg har fargelagt. Jeg forklarte det litt uklart :-)
Klem fra Anne

Chris_P sa...

Jättefin tolkning på min skiss! Roligt att du är med oss på Copic Marker Sverige! Lycka till!

/Christina, DT

Therese sa...

Så nydelig og veldig fint oppsett. Herlig motiv, jeg har sett det fargelagt med litt sjokolade i munnviken og litt søl på klærne. Fint både som kort og kanskje som topplokk på en eske melkehjerter?

Nå tror jeg våren har kommet til Sarp, håper den byr deg på gode dager :)

Gro sa...

Helt herlig kort. Det motivet er bare så skjønt.
Takk for at du deltar hos CMN :o)

Åsa aká Scraphorse sa...

Fantastiskt fint! Underbart litet motiv och fägläggningen är super.

Tack för att du är med oss och leker hos CMS!

Kram Åsa (DT hos CMS)

Pysselbus sa...

Ohh vilket underbart sött kort!! Färgläggningen är perfekt!! Tack för att du deltar hos Copic Marker Sverige!
Kram
Linda

Silje sa...

Så herlig kort og kjempesøtt motiv som man bare må bli i godt humør av! : ) Ha en fortsatt fin søndag!

Gunn (Merete) sa...

Hei
Ett skikkelig koselig kort med herlig motiv.
Tusen takk for at du deltar i CMN sin utfordring.
Gunn

Kjersti sa...

Så herlig kort Anne, det motivet er så skjønt! Og Copics??:) Flott med bakgrunnen du har lagd også!
Ønsker deg ei fin mai-uke!
Klem fra Kjersti:)

sisla sa...

Skjønner godt at kortet ble topp 3, det er jo bare så fint. lekre farger du har brukt og så er du jo så flink med fargelegging.
Ha en fin vår med scrapping og mye kos med prinsessa di.
Klem ;-)

mettepip sa...

Så søtt kort! Herlig motiv ja;)

Klem fra
Mette