torsdag 9. mai 2013

12 tags of 2013 - May

Wow, we are almost half way through May already! It's not long ago since we had snow :-) I have finished my May tag for the "12 tags of 2013" challenge by Tim Holtz today. I have tried a new product on this tag too, the new rub ons from Tim Holtz. They was really easy to use on both paper and metal, so I think I will find many ways to use them.

Utrolig at vi nesten er halvveis i mai allerede! Jeg synes ikke at det er lenge siden snøen forsvant, jeg :-) I dag har jeg gjort ferdig min tag for mai i Tim Holtz sin "12 tags of 2013"-utfordring. Jeg har prøvd et nytt produkt på denne tag'en også, nemlig de nye rub on-arkene fra Tim Holtz. De var veldig enkle å bruke på både papir og metall, så jeg tror jeg skal finne mange muligheter til å bruke dem.


Some how Mona Lisa looks a bit odd at this picture, but it really is her :-) It's one of my favourite Tim Holtz stamps ;-)

Mona Lisa ble litt rar på dette bildet av en eller annen grunn, men det er henne :-) Det er en av mine favorittstempler fra Tim Holtz ;-)


 Thanks a lot for visiting, and have a great weekend to come!

Tusen takk for besøket og ha en super helg!
 

15 kommentarer:

Therese sa...

Herlig fargerik tag! Mange fine detaljer. Flink er du, og jeg liker variasjonen i det du lager. Noen ganger kort med søte stempler, av og til råtøffe tags, I like!

Anne Christine Berg sa...

Å, så hyggelig å høre! Tusen takk, Therese :-)

Kjersti sa...

Ååå, så lekker tag Anne, digger fargene og designet!
God helg!
Klem:)

anette_s sa...

Stilig tag :)

Kristine sa...

For en utrolig stilig tag!!
Elsker fargene du har brukt
og alle de fine detaljene,
dette kan du!:)

cathsheard sa...

*great* colours - love it!!

Tincan Crafter sa...

Congratulations on your well deserved win!

Cathy Michels sa...

Beautiful tag and congrats on your win!

toni sa...

Gorgeous colourful tag congratulations x

Winnie sa...

Congratulations on your lovely winning tag!!

Anne Christine Berg sa...

Thank you sooo much! :-)

Christy - www.hokiecoyote.com sa...

Congrats on having a winning tag.

Nicolle Kramer sa...

Congrats!! Amazing tag!xoxox

Nikki Killinger sa...

Congrats on your win this month, great colours, love it.

Mary Elizabeth sa...

What beautiful colors on your back ground Anne Christine! You Mona Lisa stamp is perfect on it. Lovely design. Congrats on you win!

-- Mary Elizabeth