onsdag 1. mai 2013

Candy-vinner :-)

Det var kjempemorsomt at så mange ville være med på candy'en min, en stor takk til hver og en av dere! Også så hyggelig med nye følgere, hjertelig velkommen og tusen takk :-) Og, ikke minst, jeg har fått muligheten til å bli kjent med mange nye, flotte blogger å følge!

Da er det på høy tid å avsløre vinneren, og her er alle loddene



Og vinneren som ble trukket av mannen i huset er...
.....
....
...
..
*trommevirvel*
..
...
....
.....
*tamtadadam*
.....
....
...
..
Wenche!!



Send meg adressen din, så er pakken snart på vei til deg :-)

Ha en fin kveld, alle sammen!



 



5 kommentarer:

Helle sa...

Gratulerer så masse til Wenche!
Tusen takk for muligheten til å vinne :)
-Helle-

Anne Christine Berg sa...

Og tusen takk for at du ville være med, Helle :-)

Birgitanita sa...

Gratulerer til vinneren :)

Wenche sa...

Tusen tusen takk. Så heldig jeg er. Ønsker deg en strålende fin mai :-)

Anne Christine Berg sa...

Og takk for at du ble med!

I like måte, jeg ønsker deg en flott mai også :-)