onsdag 15. mai 2013

DT ProMarker Norge #18

Vi har nå begynt med to utfordringer i måneden på ProMarker Norge, og nå er det klart for ny oppgave. Jeg har utfordret meg selv med et stempel fra Tickled Pink Stamps, for disse synes jeg egentlig er litt vanskelige å bruke. Jeg har laget en tag som kan brukes til en sjokoladehilsen.

I have challenged myself with an image from Tickled Pink Stamps, I actually find them a bit tricky to use. I have made a tag which will be suitable with a chocolate present.




Typisk at hjertet hadde vridd seg da jeg tok bildet, og at jeg ikke så det før etterpå :-)

Of course the heart charm had to disposition when I shot the photos, and that I didn't see it in time :-)

Og baksiden med et personlig stempel:

And here's the other side with a personal stamp:





Takk for at du tittet innom og ha en flott onsdag!

Thank you for stopping by and have a great Wednesday!





Materialliste/material list:

- Papir/Papers: Inkssentials tag, Melissa Frances - "Kristin"
- Stempler/stamps: Tickled Pink Stamps, Else Irene Meling (text), Tim Holtz (bakgrunnstempel/background stamp)
- Fargelegging/medium: ProMarkers/FlexMarkers
- Hud: Ivory, Blush, Tan, Pastel Pink
- Hår: Warm Grey 1, 2, 3, 4, 5, Heather
- Bukse og hårbånd: Lavender, Lilac, Amethyst
- Bluse: Soft Mauve, Heather, Amethyst
- Støvler: Lilac, Amethyst, Aubergine
- Blekk/ink: Memento Tuxedo Black, Distress ink Walnut Stain
- Annet/others: Blomster/flowers, Crinkle ribbon farget med/coloured with Distress Stains, bånd/ribbon, charm

2 kommentarer:

sisla sa...

Wow, wow, wow. Denne tagsen er jo så skjønn. Liker fargene, jeg er en lilladame, he he. Du er så flink å fargelegge Anne. Sitter her og ser på denne flotte skyggelegginga, den er jo så flott. Har mye å lære ennå. Ha en fin 17.mai og pinse ;-)

Klem ;-)

Therese sa...

Nydelig tag! Flott lillafarge og jeg syns du bruker motivet på en god måte. Personlig tenker jeg at ett trykk som dette kanskje er vel så anvendelig som de søteste når man skal gi de bort, men det er jo en smak sak - sjokolade er iallfall alltid godt :)