lørdag 29. juni 2013

12 tags of 2013 - June

A bit late, but still in time, here's my June tag for the 12 tags of 2013 Challenge. It was a huge surprise to find my tag among the lucky winners in May, thank you sooo much! And thanks a lot for all the lovely comments :-)

The main technique this time is colouring with Distress markers on aquarelle paper. I haven't got the dragonfly stamp that is used in the tutorial (and to be honest I am not very into dragonflies either), so I chose this cool blueprint image instead.

Litt sent, men fremdeles innenfor tidsfristen, her er min tag til Juni-utfordringen i "12 tags of 2013". Det var virkelig en stor overraskelse å se mitt navn blant vinnerne i Mai-utfordringen, tusen takk! Og  tusen takk for alle kommentarene jeg fikk!

Hovedteknikken denne måneden er fargelegging med Distress markers på akvarellpapir. Jeg har ikke det øyenstikkermotivet som ble brukt i veiledningen (og for å være ærlig er jeg egentlig ikke noen stor fan v øyenstikkere heller), så jeg fant fram dette motivet i stedet.



Many thanks for stopping by, and have a lovely weekend!

Tusen takk for at du tittet innom og riktig god helg!
 

4 kommentarer:

Sølvi sa...

Skikkelig fin tag, de TH stamplene er virkelig stilige ;)

Therese sa...

Kjempe flott! Vel verdt å vente på denne, jeg har vært innom å tittet etter den noen ganger - bare fordi du er så flink :) Og igjen, gratulerer med mai-tagen!

sisla sa...

Denne Tagen er så skjønn, herlige farger du har brukt.

Klem ;-)

Kjersti sa...

Lekker!
Klem:)