søndag 30. juni 2013

Dåpskort

Den minste nevøen vår ble døpt for noen uker siden, og her er kortet jeg laget til ham.

Our youngest nephew was christened a few weeks ago, and here is the card I made for him.



Siden det er et kort til en liten gutt har jeg ikke brukt så mye pynt, men la heller til et motiv til på innsiden. Begge stemplene er fargelagt med Copics.

Since it's a card for a little boy I have used embellishements sparingly, but added another image on the inside instead. I have coloured both with Copics.


 
 
Og en liten signatur til slutt :-)
 
And a signature :-)

 


Jeg deltar på følgende utfordringer:


Copic Marker Norge: Miniutfordring - bruke to eller flere motiver
Nordsalten hobbyklubb #76: Clean & simple


Wow, jeg var så usannsynlig heldig å vinne begge!!
 
Takk for besøket og ha en super søndag! 

Thank you for stopping by and have a lovely Sunday!




Materialliste:

- Papir: Vanilla Bazzill, Maja Design, Ranger
- Stempler: Lily of the Valley - motiv, North Star Stamps - tekst
- Fargelegging: Copics (noterte ikke fargene, dessverre)
Blekk: Distress ink Tea dye
- Annet: Bånd, blomster, charm, MM tiny alphas

8 kommentarer:

Sølvi sa...

Nydelig kort i fin blåfarge ;) En god ide å ha et motiv på innsiden også ;) Ha en god søndag videre Anne ;)

Therese sa...

Nydelig kort, herlige duse farger og flotte motiver. Syns du er så flink til å mestre både de søte kortene og de tøffe tagene.

Håper det byen vår snart lever opp til kallenavnet Solbyen og det står bra til på den andre siden ;)

sisla sa...

Herlig dåpskort. Nydelig blåfarge med det her skjønne motivet på forsiden, innsiden er og noe for seg selv. Så fint med det motivstemplet du har brukt inni kortet. Rett og slett et flott kort Anne, lærer mye av å se på bloggen din. Ha en fortsatt fin sommer ;-)

Klem ;-)

Kjersti sa...

Nydelig dåpskort Anne, så fint med motiv inni også!
Håper du har en fin sommer så langt!
Klem fra Kjersti:)

Therese sa...

Hurra! Du vant - igjen! Gratulerer flinke Anne.

Ps! Si ifra om du vil levere en Lottolapp sammen med meg ;)

Håper du har hatt en god helg i solskinnet og sommervarmen. Klem fra andre siden av byen.

Anne Christine Berg sa...

Å, tusen takk for hyggelige ord, alle sammen!

Ja, tenk å ha sånn flaks igjen, Therese! Jeg vurderer sannlig å legge inn en Lotto-kupong selv, jeg ;-) Og nå lever til og med solbyen opp til navnet sitt!

Sivic sa...

Flott dåpskort til nevøen din!
Koselig at du vil bli med på blogcandyen min :)
Ha en fin sommer videre!
Klem

Birgitanita sa...

Så søtt et kort og nydelig motiv inni kortet også. Dette måtte bli satt stor pris på tenker jeg. Klem.