torsdag 29. august 2013

12 tags of 2013 - August

I am still enjoying the 12 tags of 2013 challenge, it's a great way to learn new techniques to follow the step by step instructions. Here's my August tag, and for this month the main techniques are masking and stamping with Distress markers. It was a bit tricky to colour the Compass stamp I have used, but I the text stamp was much easier :-) And you always improve through practice, right?

We went on holiday to Legoland in Denmark by car this summer and went by ferry from Gothenburg to Frederikshavn, so I have used this as inspiration for this tag.

Jeg koser meg fortsatt med 12 tags of 2013, og å følge trinn for trinn-instruksjonene er en fin måte å lære nye teknikker på. Hovedteknikkene denne måneden er maskering og stempling med Distress markers. Compass-stempelet jeg har brukt var ikke så lett å farge på denne måten, men tekststempelet fungerte mye bedre :-) Og øvelse gjør jo mester, så det er bare til å prøve igjen, ikke sant?

I sommer var vi en tur i Legoland og tok fergen mellom Göteborg og Frederikshavn, så det er inspirasjonen bak denne tag'en.




Would you believe, it's only four tags left to create in 2013! I will be back with a new one in September :-) Thank you for stopping by and have a great weekend to come!

Tenk at det bare er fire tags igjen å lage  i 2013! Jeg skal nok få laget en i september også :-) I morgen er det fredag igjen, ha en flott helg og takk for at du tittet innom :-)
 

2 kommentarer:

Therese sa...

Og DER kom tag nr 8 - jeg har ventet og tittet innom med ujevne mellomrom :)

Veldig, veldig fin! Jeg er imponert over at du får noe med så duse farger til å bli så fint og stilig. Jeg digger tagene dine!!

Håper legoland og ferien forøvrig ga gode minner. Og for en solrik sensommer vi har i Sarpsborg! Tusen takk for alle vennlige ord du legger igjen hos meg, de verdsettes!

line sa...

Flott som alltid fra deg.