mandag 23. september 2013

12 tags of 2013 - September

Time for a new tag again, and here is my September tag for the 12 tags of 2013 Challenge. I have followed the techniques in the tutorial and used both embossing paste and layering ink with stencils on this one. The great colours together with layering create great effects, so I really enjoyed creating this tag :-)

Nå er min tag for September til 12 tags of 2013 klar, og denne gangen er tema bruk av stensiler sammen med embossing paste og blekk i flere lag. De sterke fargene og lag på lag med blekk gir kule effekter, og jeg koste meg veldig med å lage denne :-)




Thanks a lot for visiting and have a great week!

Takk for besøket og ha en flott uke!
 

5 kommentarer:

Karen Elise sa...

Stilig tag med herlige fargekombinasjoner!
:) Karen Elise

Therese sa...

Så nydelig! Fantastiske lag på lag og herlige farger. Skulle nok aller helst ha holden den for å se alle lagene. Flinka!

Håper du nyter solskinnet og har gode dager!

SarpeKlem

Anne Christine Berg sa...

Å, dere er bare best :-) Tusen takk!!

Therese sa...

Tenke seg til, denne ser jeg på hver dag. Den henger så fint i gangen vår. Tusen takk, igjen.

Jeg er innom for å heie frem oktobertagen. Håper du rekker den og at dere har en fin HalloVenn dag her i Sarpsborg :)

Anne Christine Berg sa...

Så hyggelig å høre at den falt i smak :-) Oktobertagen er på vei ;-)

Riktig god HalloVenn-kveld til deg også!