søndag 1. september 2013

DT ProMarker Norge #22

Da var det 1. september og sommeren er offisielt over for denne gang, men fortvil ikke, det betyr at det snart er StempelScrap igjen, og - ikke minst - vi har en ny utfordring klar på ProMarker Norge! Denne gangen har jeg laget et babykort. Det har ingen bestemt mottaker enda, men det kommer helt sikkert en anledning hvor jeg får bruk for det :-)

Here's my latest card, which is a baby card. It has no particular receiver yet, but an occation to use it will turn up sooner or later :-)



 
Håper du tar turen innom ProMarker Norge for å lese mer om hvilken utfordrning vi har denne gangen og for å få inspirasjon fra resten av teamet :-) 
 
Jeg prøver meg på følgende utfordringer:

I participate in the following challenges:

I ♥ ProMarkers challenge #183: Use a number (0 for a newborn)
Card Crafter's Circle #90: For the boys (to a baby boy :-)
Shopping our stash #116:For the boys

Takk for besøket og ha en flott og kreativ søndag!

Thank you for stopping by and have a great and crafty Sunday!






Materialliste:

- Papir/Papers: Kraftkartong/kraft cardstock, Pion Design - "Förgät mig ej"
- Stempler/stamps: Lily of the Valley
- Fargelegging/colouring: ProMarkers/FlexMarkers
- Hud/skin: Ivory, Blush, Tan, Pastel Pink
- Klær/clothes: Soft Aqua, Aquamarine, Duck Egg, Morning Mist, March Hare, Tawny Owl
- Lekehund/toy dog: Cool Grey 1 og 2, Morning Mist, Blender
- Vogn/trolley: Cool Grey 1 og 3, Icicle
- Gulv/floor: Cool Grey 1, 2 og 3
- Skygge rundt motivet/Shadow: Icicle
- Blekk/ink: Distress ink Pumice Stone
- Annet/Others: Blomster/flowers, charm, osteklut/cheese cloth, MM tiny alphas

11 kommentarer:

Marita sa...

Hei Anne Christine.
Et kjempeflott kort du har laget i fine farger♥. Flott pyntet og motivet er jo bare såååå søtt♥.
Vi merker høsten her oppe, men vi har akkurat nå et nydelig høstvær. Jeg elsker høsten, helt klart min favorittårstid:) Min eldste datter skal gifte seg om 3 uker, og jeg gleder meg som en liten unge:D.

Håper alt står bra til med deg♥.
Takk for hyggelig besøk i bloggen min♥.

Ha en fin Søndag♥.

Klem, Marita

Leslie Hanna sa...

Oh, what a cute image! So sweet!

Thanks for joining us at Shopping Our Stash!

lalkygirl sa...

what a beautiful baby card ,so pretty and I love your image
Thanks for joining us at the I ♥ ProMarkers challenge. and good luck
tracey x

Karen sa...

Lovely card, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Lorraine sa...

A gorgeous baby card.
Thanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers
Lorraine x

Therese sa...

Så fint babykort! Liker at kortet er i en annen fasong, de duse fargene og stemplet er jo bare nydelig det og.

Håper du har gode sensommer dager! Klem

Jennifer sa...

Awwww, so sweet! Love the added fabric and how you added the sentiment! Thank you for sharing with us at Card Crafter's Circle!

Hannemor sa...

Så nydelig babykort - veldig fint motiv! :)

Håper vi ses på Stempelscrap! :)

Sølvi sa...

Et herlig kort, likte veldig godt motivet som du fargelegger utrolig flott ;) Den smokken du har hengt under blomstrene var bare så søt ;) Ha en fin uke!

Kjersti sa...

Et nydelig babykort Anne!
God helg!
Klem fra KJersti:)

Karen Elise sa...

Så søtt babykort med et herlig motiv!
:) Karen Elise