tirsdag 1. oktober 2013

DT ProMarker Norge #23

Plutselig var oktober her og jeg er litt sent ute med bidraget mitt til månedens utfordring på ProMarker Norge, men bedre sent enn aldri :-) Det ble en tag denne gangen. Jeg har laget bakgrunn med Distress Stain og rulle, men jeg fikk ikke fargene ordentlig fram på bildet, så det ser litt rarere ut enn her enn det gjør i virkeligheten. Jeg har brukt Dusty Concord, Milled Lavender og Spun Sugar.

Here's my latest tag where I have coloured the background with Distress Stain and brayer. I couldn't get the colours right on the picture, so it looks a bit strange. It is a bit better in real life. I have used Dusty Concord, Milled Lavender and Spun Sugar, by the way.



Blomsten er for øvrig i to lag, jeg har farget en ekstra som jeg har klippet ut og limt på med limputer, det kan så vidt skimtes her.

The flower is two layered, by the way, I have coloured one extra which I have cut out and mounted with glue cushions. You can see it if you look closely.




Håper du tar turen innom ProMarker Norge for å lese mer om hvilken utfordrning vi har denne gangen og for å få inspirasjon fra resten av teamet :-) 

Jeg prøver meg på følgende utfordringer:

I participate in the following challenges:

Nordsalten hobbyklubb #82: Pynte en tag
Stampavie and more #195: Flowers
Tiddly Inks Challenge #119: Anything goes
Simon says stamp Monday challenge #119: Anything goes

Takk for besøket og ha en flott og kreativ søndag!

Thank you for stopping by and have a great and crafty Sunday!






Materialliste:

- Papir/Papers: Manila tag
- Stempler/stamps: Tiddly Inks, Kort & Godt
- Fargelegging/colouring: ProMarkers/FlexMarkers
- Hud/skin: Ivory, Blush, Tan, Pastel Pink
- Hår/hair: Ivory, Buttercup, Vanilla, Saffron, Pastel Yellow, Ginger
- Kjole/dress: Lavender, Lilac, Amethyst, Blender
- Sko/shoes: Lavender, Lilac, Amethyst
- Blomst/flower: Pale Blossom, Blossom, Rose Pink, Ginger, Pastel Yellow
- Blekk/ink: Distress Stain Dusty Concord, Milled Lavender, Spun Sugar
- Annet/Others: Blomster/flowers, charm, osteklut/cheese cloth, bånd/ribbon

8 kommentarer:

Lin Monika sa...

Stilig! Flott fargelagt:)
Klem, Lin Monika

Jodi sa...

What a beautiful tag - I just love it. Thanks for sharing this with us over at Tiddly Ink challenges. Can't wait to see more from you.
Hugs,
Jodi

Lena_J sa...

Jeg rett og slett elsker Tiddly Inks, så det vil si at jeg rett og slett digget denne tagen. Takk for at du deltar på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!

Therese sa...

Så flott tag, Anne! Nydelig fargelagt som alltid og likte "blomsterengen" din godt.

Håper dere har hatt en fin høstuke. Når Emilie blir litt større så er jo denne uka selveste høstferien :) Jeg nyter høstfargene Sarpsborg byr oss på nå om dagen.

soapHOUSEmama sa...

BEAUTIFUL!!! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! - Ashli :)

Anne Lill sa...

Flott tag du har laget!! Flott pyntet og fint fargelagt motiv!

Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb denne gangen!

Anne Lill - DT NSHK

Anne H. sa...

Så nydelig tag du har laget, Anne!
Flott motiv og så vakkert pyntet med blomster!
Takk for at du deltar hos Stampavie and More!
Klem, Anne

Lucianna Dilsaver sa...

I love your bright colors along with your beautiful bouquet, lovely tag! Thank you for sharing with us at Tiddly Inks for our "Anything Goes" challenge :)