søndag 26. januar 2014

12 tags of 2014 - January

The new year is already a few weeks old and I'm ready with my January tag for the 12 tags of 2014 Challenge over at Tim Holtz' blog. I'm looking forward to following the challenge also this year, it was lots of cool techniques to learn and very inspiring to participate through 2013.

2014 er allerede noen uker gammel, og jeg er ferdig med januartag'en i 12 tags of 2014-utfordringen på Tim Holtz sin blogg. Jeg gleder meg til å være med i 2014 også, jeg lærte mange nye og tøffe teknikker og fikk masse flott inspirasjon ved å delta gjennom fjoråret.






Thanks for visiting and have a great rest of the weekend!

Takk for besøket og ha en fin søndagskveld!


6 kommentarer:

Kjersti sa...

Utrolig lekker tag Anne, stilig med lommeuret og metalltape!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Sølvi sa...

Denn var bare så stilig, gleder meg til resten ;) Ha en herlig mandag ;)

line sa...

Denne var kjemptøff!

Gry-Heidi sa...

Råstilig !!! Ha en toppers uke :) Klem

ThereseC sa...

Stilig! Du får virkelig utfordret deg i forskjellig design og teknikker og du berhersker jo alt.

Håper dere koser dere med snøen :) Fin uke til deg, snart er det allerede februar.

Karen Garrard sa...

Great Tag Anne. Karen.x