torsdag 2. januar 2014

Bursdagskort

Riktig godt nyttår! Jeg starter hobbyåret 2014 med et kort jeg laget til en god kollega som fylte 40 år for noen uker siden.

Happy new year! My first card for 2014 is a birthday card I made for a good collegue of mine who turned 40 some weeks ago.


Jeg laget et teltkort med en tag til å skrive hilsen på. Arkene er fra Maja Design, hjertet er i grungeboard og er farget med Distress Stain og har fått et lag med Crackle Paint over. Rammen er laget med Spellbinders, farget med Distress ink og embosset.

I have made a tent card with a tag to write birthday greetings on. The papers are from Maja Design, the heart is grunge board coloured with Distress Stain and covered with Crackle Paint. The frame is made of Spellbinders, coloured with Distress Ink and embossed.



Stempelet er på tagen er fra Stempelglede, og hjertet stanset ut med Magnolia Doo-Hickey.

The stamp on the tag is from Stempelglede, and the heart is a Magnolia Doo-Hickey.




Her et profilbilde :-)

Here's the card in profile :-)




Jeg deltar i følgende utfordringer:

Nordsalten hobbyklubb #87: Puncher/dies
Kreative verden utfordringsblogg: Blomster
Card and Scrap #67: Bruk blomster


Takk for at du titter innom, og ha en fin torsdagskveld!

Thanks for visiting, and have a great rest of the day!


7 kommentarer:

sisla sa...

Hei. Nydelig kort du har lagd. Så mange flotte detaljer og så liker jeg fargevalget ditt. Tenker kollegaen ble glad som fikk dette kortet.

Nyttårsklem fra meg ;-)

Birgitanita sa...

Godt Nyttår og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. :) Et nydelig teltkort du har laget og tagen er kjempesøt.
En flott ide å putte den der.
Ønsker deg en flott kveld videre. Klem fra Birgit.

sisla sa...

Tusen takk søte du for nydelige ord i bloggen min, nå er hjerterota mi varm og god, he he...
Ha en fortsatt fin helg på nyåret.

Klem ;-)

Therese sa...

Godt nytt år, Anne. Jeg gleder meg til å følge deg og syns det er hyggelig at du starter bloggåret så raskt.

Nydelig kort. Fin tag og endelige ett fint Anne-hjerte igjen.

God helg! Håper dere ikke regner bort :)

Unni A sa...

Et nydelig bursdagskort! Kjempefin bretteteknikk! Nydelige farger du har brukt og så vakkert pyntet med blomster! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Card and Scrap!
DT Unni A

RitaK sa...

Så flott teltkort med vindu. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem Rita

LindaSS sa...

For ett herlig og spennende kort.. :D

Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne runden.

Klem LindaSS