søndag 5. januar 2014

DT ProMarker Norge #1 2014

Da er jeg klar med mitt første bidrag til ProMarker Norge i 2014, og det ble dette kortet. Jeg er veldig glad i grungehjertene til Stempelglede, og synes at de er så vakre i seg selv at det ikke er nødvendig med så mye pynt :-) Hjertet er i to lag, først stemplet og embosset på mønsterarker og deretter fargelagt, klippet ut og limt oppå med limputer.

I have a card with this adorable grunge heart from Stempelglede to show you today. I think it's so beautiful in itself that it's not needed to use so much embellishements. The heart is stamped in two layers, first with embossing on the design paper and then coloured, cut out and mounted with glue cushions.









Jeg deltar på følgende utfordringer:

I participate in the following challenges:

♥ I ♥ ProMarkers Challenge Blog #200: Frame it
♥ Kort 'o' Mania #99: Anything goes
♥ Nordsalten hobbyklubb #87: Punch/dies
♥ Crafty Hands Challenge Blog #5: Anything Goes

Takk for besøket og ha en flott og kreativ 1. søndag i advent!

Thank you for stopping by and have a great and crafty Sunday!






Materialliste:

Papir/Papers: Vanilla Bazzill, Maja Design
Stempler/stamps: Stempelglede grunge heart and text
Fargelegging/colouring: ProMarkers/FlexMarkers
Hjerte/heart: Morning Mist, Ivory, Blender
Annet/Others: Blomster/flowers, Go Kreate dies, Distress ink Brushed Corduroy, Distress ink Walnut Stain, Tim Holtz Stencil, embossing powder from Ranger Inc.

5 kommentarer:

mettepip sa...

Godt nytt år Anne! Lekkert kort du har laget. og jeg er helt enig med deg - elsker Stempelglede og spesielt disse hjertene som en aldri går lei av!
klem fra
Mette

lynne sa...

Gorgeous card! Very elegant!
Thank so much for joining us at I love Promarkers this week!
Hugs Lynne
xx

Therese sa...

Lykke til! Bidraget ditt er nydelig. Jeg har alltid tenkt på stilen din som Anne-stil jeg. Liker at du har noe særegent som gjør at jeg sannsynligvis ville klart å utpeke ditt kort i en konkurranse.

Om jeg kan ønske meg en årskavalkade så ville det vært fint å se alle 2013 tagene dine i en post :-)

Jeg håper dere er godt i gang med det nye året. Jeg fryder meg over at det er mandag og hverdager i vente, trenger litt kvalitetshvile :)

RitaK sa...

Enkelt, stilrent og vakkert. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem Rita

Beccalite sa...

Very striking card and so elegant.

Thank you so much for coming over and joining in with our 5th Challenge 'Anything Goes' at CraftyHands Challenge Blog.

Great Big Huge Hugs

Becca xxx (DT Member)