lørdag 4. januar 2014

Stempelglede Design Team Call 2014

Stempelglede søker nå etter nye medlemmer til sitt designteam, og som stoooor fan av Gunhild sine vakre stempler må jeg bare prøve meg. Jeg må innrømme at det er med skrekkblandet fryd, for konkurransen er tøff, men den som intet våger, intet vinner :-)

Jeg er veldig glad i vintage og shabby chic, og har laget et kort jeg føler er veldig "meg" med mange av mine favoritteknikker og -produkter. På forsiden er Friendship rose-stempelet i to lag. Først stemplet og embosset på mønsterarket, og deretter fargelagt med Distress Markers, klippet ut og limt oppå med limputer. Jeg har også brukt Distress Stickles Rock Candy på rosen så den glitrer litt. Hengslene er malt med Crackle Paint Picket Fence og "eldet" med Distress ink etterpå. Hjertet er chipboard som er farget med Distress Stain Antiqued Bronze, Victorian Velvet og Festive Berries og deretter dekket med Crackle Accents. I hjørnene har jeg brukt litt Fran-tàge Shabby Pink.








Teksten på innsiden er også embosset.


Embossing på swirlen her også, og det personlige stempelet er limt på med limputer.


Som tre andre kort som viser min stil har jeg valgt disse:






Med Stempelglede tekststempel på tagen som er inni kortet :-)









Ha en strålende lørdag :-)





5 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Rett og slett rålekkert!! Masse lykke til:) Jeg heier på deg!

Klem

sisla sa...

Wow, wow, wow. Nydelig det rosa friendship kortet du har lagt ut her. Stempelglede har så mange flotte stempler, og jeg er den heldige eier av flere av stempelplatene til Gunnhild. Håper du får en en jobb her som DT. Jeg heier på deg !!!!

Klem ;-)

Gunhild J. G. Bay - Stempelglede sa...

Tusen takk for nydelig bidrag og søknad om å bli medlem av Stempelglede sitt designteam!

Ha en strålende helg!

Klem fra
Gunhild

Sølvi sa...

Flott bidrag til DT og jeg sier som de andre: Jeg heier på deg ;) Lykke til ;)

Anne Christine Berg sa...

Å, tusen takk skal dere ha!! ♥