onsdag 8. januar 2014

Topp 10 2013

2014 er allerede godt i gang, og omsider er jeg klar med et tilbakeblikk på hobbyåret 2013. Det var faktisk ikke så veldig mye å velge i, men det ble i alle fall nok til å finne 10 :-) Strengt tatt kunne listen vært noe kortere da jeg ikke er helt fornøyd med så mange, men siden jeg pleier å oppsummere med 10 stk. følger jeg samme tradisjon i år.

We are already a few days into 2014, and here is a recap of my year of crafting 2013 in random order. It wasn't so much to chose from, really, but enough to find 10, though :-) I could actually have shortened Down the list a bit because I'm not so satisfied with all of them, but since I usually make a top 10 list to recap tha past year I do the same this time.


Dette var jeg så heldig å få inn blant topp 3 hos Copic Marker Sverige sin første utfordring :-)


I was so lucky to make it to top 3 on the first challenge at Copic Marker Sweden with this one.


Et kort til med Mo Manning-motiv. Jeg synes at dette motivet er så herlig, så det måtte jeg ha med :-)

This Mo Manning image is so adorable that she had to be on the list :-)



Denne ble topp 3 hos Kreative verden utfordringsblogg i desember, fargelagt med ProMarkers
http://annes-hobbyrom.blogspot.no/2013/12/dt-promarker-norge-24.html

This tag made it to top 3 at Kreative verden Challenge blog in December, coloured with ProMarkers.



Et teltkort med mitt favorittmotiv fra Saturated Canary, fargelagt med ProMarkers og FlexMarkers.
http://annes-hobbyrom.blogspot.no/2013/03/dt-promarker-norge-15.html

A tent card with my favourite Saturated Canary stamp, coloured with ProMarkers and FlexMarkers.


Dette måtte være med på grunn av det søte motivet :-) Fargelagt med ProMarkers.
http://annes-hobbyrom.blogspot.no/2013/09/dt-promarker-norge-22.html

This cute image had to be included :-) Coloured with ProMarkers.


Og et babysett, fargelagt med ProMarkers og FlexMarkers.

And a set, coloured with ProMarkers and FlexMarkers.


En pennekopp som er fargelagt med Copics
http://annes-hobbyrom.blogspot.no/2013/03/penneholder.html

A pen holder coloured with Copics.


Et av årets julekort, http://annes-hobbyrom.blogspot.no/2013/12/julekort.html

One of the Christmas cards.



Også ble jeg tante igjen i år, og her er kortet jeg laget til dåpen.

And I got a new nephew last year, here's the card I made for his Christening.


Og til slutt en "ønskereprise", min gode bloggvenninne Therese ønsket et gjensyn med alle tagene til 12 tags of 2013, og det ordner jeg så gjerne ;-)

And the  last one is a request from my very good blog friend Therese who would like to see all the 12 tags of 2013 again, and I am happy to share them again ;-)




Takk for besøket og ha en fortsatt fin uke!

Thanks for stopping by and have a great rest of the week!




3 kommentarer:

Therese sa...

Aaaah, så deilig det er å få "vilja si" ;-) Takk for oversikten over tagene, det var slik jeg så det for meg - veldig unike og ulike i uttrykk og teknikker. Morsomt!

Jeg syns de andre kortene var riktig så fine jeg, alle som en og jeg kan ikke helt forstå hva du ikke er fornøyd med.

Jeg håper 2014 bringer deg flere kort å velge blandt i neste års kvalkade, rett og slett fordi jeg tror du koser deg med hobbyen din.

Snart er det helg, og endelig kuldegrader til barna. Håper den blir fin for dere.

Meretekj sa...

Ei kjempeflott samling av dine toppkort.
Klem

sisla sa...

Herlige topp 10 kort her Anne. Du er så rå på fargelegging.

Klem ;-)