fredag 14. februar 2014

DT Papirplaneten - Valentines

I dag som det er 14. februar og Valentine måtte jeg jo bare lage noe som passer til det, og det ble et litt "industrial"-inspirert kort som også er mitt andre bidrag til Papirplaneten sin inspirasjonsblogg.



Jeg har brukt "tavleteknikk" på stemplene både på framsiden og innsiden med embossing ink, klart embossingpulver og vanlig tavlekritt. Det er en veldig morsom teknikk som gir et tøft uttrykk, synes jeg :-) Stempelet på forsiden er fra Urban Chic-platen fra Stampers Anonymous.


Her er tavleteknikken på tekststempelet på innsiden, og litt frihåndstegning på tekstfeltet. Tekststempelet er fra Stempelglede.


Jeg prøver lykken på følgende utfordringer:

Hjerteboden #2: Til noen du er glad i
Trykkpressa februar: Hjerter
Scrappin' all over #20: Alt er lov 

Takk for besøket og ha en fortsatt fin Valentinesfredag :-)





Materialliste:

Papir: Sort Bazzill, Best Creation, sort kartong
Stempler: Tim Holtz, Stempelglede
Blekk: Distress ink Black Soot, Embossing Ink
Annet: Embossingpulver, kritt, grungeboard, metalltape, Tim Holtz embossing die, Distress Stickles Fired Brick, Distress Paint Fired Brick, tekstklistremerker, Crackle Paint Rock Candy

7 kommentarer:

RitaK sa...

Kult valentines-kort! Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem Rita

ThereseC sa...

Noe så stilig! Veldig kult og en helt ukjent teknikk for meg. Gratulerer så mye med DT. Papirplaneten er heldig!

Bente Årstad sa...

Stilig kort og takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappin All Over, klem DT Bente:)

Else Irene sa...

Så kult :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

Kjersti sa...

For et herlig valentinekort Anne, lekker design!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Camilla sa...

Knallstilig valentinekort Anne!!
Tusen takk for at du har deltatt i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
Klem, Camilla

sisla sa...

Knalltøft Valentineskort dette. Flotte med det knallrøde hjertet til alt det sorte og grå ;-)