onsdag 12. februar 2014

Mitt første bidrag for DT Papirplaneten :-)

Jeg er så heldig å ha fått muligheten til å bli med i design teamet hos Papirplaneten, og nå er jeg klar med det første bidraget mitt. Jeg har laget en tag med et tekststempel fra Tim Holtz som jeg liker veldig godt. Jeg har også brukt kantstempel og  blomst fra Stempelglede. Det er ikke så lett å se på bildene, men teksten er også embosset.


Jeg har farget tag'en med Distress Stain, og kantene er rufset og svampet med Distress ink. Jeg har også brukt Fran-tàge, farget båndet med Distress ink og brukt Stickles Star Dust på blomstene.


Takk for besøket og ha en fin onsdag!





Materialliste:

Papir: Manila tag
Stempler: Tim Holtz tekststempel, Stempelglede
Blekk: Distress Stain Pumice Stone, Milled Lavender, Victorian Velvet, Distress ink Victorian Velvet, Gathered Twigs, Walnut Stain
Annet: Blomster, Distress Glitter Rock Candy, Fran-tàge Shabby Pink, Crinckle ribbon, perler, embossingpulver, metallpynt, blonde, hyssing

5 kommentarer:

Marita sa...

Gratulere med DT-plass hos Papirplaneten:) Skjønner godt de vil ha deg, du som er så dyktig♥. Dette var en nydelig tag i nydelige farger♥. Håpe det ellers går bra med deg. Her oppe i nord har vi endelig fått det litt mildere. Vi har hatt det ufyselig kaldt etter jul, brrrr:).

Ønsker deg en fin dag♥.

Klem, Marita

Sølvi sa...

Så fin tag, herlig farge og stempling langs kanten ;) Gratulerer som DT ;) Ha en flott dag videre!

Dot sa...

Gratulerer med DT titlen, dit første bidrag er jo super flot, nu har du lagt listen højt ;)
klem Dorte

Anne Christine Berg sa...

Tuuusen takk skal dere ha, så snille dere er!! :-)

sisla sa...

Åhhh, denne tagen er bare helskjønn jo. Elsker disse fargene du har brukt her Anne. Mnage små og flotte detaljer. Tusen takk for mange fine ord i min blogg. Du er en knupp, he he...

Klem fra meg ;-)