søndag 30. mars 2014

12 tags of 2014 - March

Long time no see! I haven't been able to do much crafting lately, but at least I managed to finish the March tag for the 12 tags of 2014 Challenge in time. One of the techniques demonstrated this time is with a new spritzing tool for the Distress markers together with a stencil. I haven't got it (believe it or not ;-), so I have just done some improvisation with spritzing and flickering instead. The second technique was smudge stamping. Well, not too happy with the result, I think I need more practise to get the hang on this :-)

Her har det blitt lenge siden sist! Det har ikke vært noe særlig tid til hobby de siste ukene, men jeg har i det minste fått laget et bidrag til 12 tags of 2014-utfordringen for mars også. En av teknikkene som vises denne måneden er et nytt "sprøyteverktøy" til Distress markers sammen med stensil. Jeg har ikke denne (tro det eller er ;-), så jeg har prøvd å improvisere litt med vanndråper i stedet. Den andre teknikken er "smudge stamping" (bruk av svamp på trykket for å dra blekket litt utover). Vel, det ble ikke helt som jeg hadde håpet, så jeg trenger mer øvelse for å få taket på dette her :-)


Thank you so much for visiting and have a great Sunday!

Tusen takk for at du tittet innom og ha en flott søndag!


3 kommentarer:

Therese sa...

Hei Anne. Jeg hadde håpet på å se mer av deg i bloggverden pga DT, men det viktigste i livet skjer jo trossalt i den virkelige verden, og i Solbyen vår :)

Liker tagene dine jeg. Får en litt sånn skoleplansje følelse, og det er jo veldig poppis og ikke minst fint.

Takk for koselige meldinger i bloggen, du gleder meg ofte.
Ønsker deg en fin ny uke, i morgen er det april allerede.

Therese sa...

Legger igjen en liten hilsen og ett ønske om at du og dine har det bra. Jeg har ventet på tagen din. Så fint at esken kom frem, den ble sendt i god tid før påske, men erfarer at posten bruker lengre tid enn før. God helg, kjære bloggvenn.

Therese sa...

Jeg pleier å vente på nytt fra deg i slutten av måneden. Sender en hilsen og håper du har gode stunder. Jeg savner deg i bloggverden og håper du har det bra i Solbyen vår.