lørdag 5. juli 2014

Feriemodus

Ikke noe hobby denne gangen, men en liten feriepost :-) Vi har vært en tur i Kristiansand denne uken og naturligvis besøkt Dyreparken. Vi leide en motellhytte på Hamresanden Camping, og det var helt supert, både beliggenhet og fasiliteter, så det er gode muligheter for at vi kommer tilbake igjen.

Aldeles nydelig og barnevennlig strandområde med gode muligheter for både bading og lek. Det var ikke den store sommervarmen mens vi var der, men ypperlig dyreparkvær med delvis skyet og rett under 20 grader. Her er litt av strandutsikten.

 

Vi fikk litt skummelt besøk på hytta også, men kapteinen var heldigvis i godt humør :-)

 
Litt lunsj i Kjuttaviga. Veldig bra at man kan kjøpe både brødskiver, sandwich, salat og fruktbokser med yoghurt slik at det ikke bare er pommes frites og burgere å få tak i.



 
Det var masse å se på og finne på i dyreparken, så tredagersbilletter var ikke for mye. Det Emilie likte best var nok Kaptein Sabeltann, og av dyrene var det geiter og sauer på Kutoppen, kamel og esel i Kardemommeby og sjiraff, sebra og struts i dyreparken.
 
Som den kattedamen jeg er må jeg selvsagt ha med noen kattebilder :-) Først mitt favorittdyr tiger. De lå litt gjemt, så dette var det beste bildet jeg fikk til. 

 

Og vår egen flotte gaupe, her er to av dem.





Det er fremdeles veldig stille på hobbyfronten herfra, det har rett og slett vært for mye annet å bruke tid og energi på. Og som sikkert mange andre også opplever blir man litt ute av det etter hvert og det blir vanskelig å komme i gang igjen. Dessuten er det rett og slett vært for varmt å sitte i hobbyrommet i overetasjen nå. Jeg har vært veldig dårlig på å besøke mine bloggvenner også og fått noen spørsmål om alt er bra med meg, og det kan jeg berolige med at det er :-)
 
Til slutt en ekstra hilsen til min gode bloggvenninne Therese som har besluttet å avvikle bloggen sin. Det er veldig synd, det er en av de aller første hobbybloggene jeg begynte å følge, og jeg kommer til å savne bloggpostene og alle dine kreative poster, Therese! Håper du finner tilbake til motivasjonen og lysten til å blogge igjen senere!
 
Håper at alle har fine sommerdager, og fortsatt riktig god helg!
 
 

1 kommentar:

Therese sa...

Kjære Anne,

jeg ble så glad da jeg så at det var nytt blogginnlegg og livstegn fra deg. Og så fine, koselige bilder du viser frem. Datteren din har jo blitt så stor, jeg husker fortsatt det første blogginnlegget etter at hun ble født.

Jeg ble litt satt ut av hilsen til meg i blogginnlegget ditt så jeg tenkte jeg skulle sende deg ett kort i posten, men dagene har gått og jeg har faktisk vært her en gang tidligere for å legge igjen en digital hilsen isteden, men den gikk ikke gjennom uten at jeg vet hvorfor. Jeg trodde jeg hadde tid til å fortelle deg at jeg har fortsatt bloggingen fra eget domene, jeg trenger en ny start fordi at livet har blitt som det har blitt og jeg ønsker ikke at papirleken skal henge på meg så derfor skrev jeg det ikke i bloggen og prøvde å formulere meg litt åpent. Beklager at du trodde at jeg ga meg. Dersom du vil komme på besøk en dag du har tid og lyst er adressen: www.frkc.no

Jeg venter på deg, dronninga av Fargelegging, og håper vi fortsetter å følge hverandre i bloggverden i lang tid fremover. Frem til du blogger igjen så må du ta godt vare på deg selv og dine og kose deg i solbyen vår.

Varmklem fra Therese