søndag 30. november 2014

Heklet kurv


Jeg har tenkt på å kjøpe en brødpose, men jeg har jo funnet litt tilbake til garnsysler i det siste, så da tenkte jeg,- hvorfor ikke hekle en? Som sagt, så gjort. Jeg har brukt Drops Polaris, og tok utgangspunkt i denne oppskriften. Den var superrask å lage, og selv jeg som har heklet veldig lite på veldig mange år (det jeg har heklet på det jeg har huske er faktisk bare babyconversene som jeg har lagt ut i bloggen tidligere :-) laget denne på noen få ettermiddagstimer sist søndag. Det tok betydelig lengre tid å få somlet meg til å få tatt bilder ;-)
 

Før jeg bruker den til brød tror jeg det er lurt å legge en stoffserviett eller noe sånt i den, men det gjorde seg med litt garn i den også, synes jeg :-)

 
Ha en flott adventshelg!

Ingen kommentarer: