mandag 17. november 2014

Takkekort / A thank you card

Her er endelig et nytt kort!! Det har blitt veldig lite hobby og blogging de siste månedene, og jeg må bare beklage at jeg ikke har vært noe flink til å besøke andre blogger heller.  


Dere jeg har kontakt med på Facebook vet at vi fikk en liten jente til den 9. september. Hun heter Julie Linnéa og ville ut 4 uker før termin, så det ble en travel dag med full jobb på dagen og fødsel natten etter :-) Her er et takkekort jeg har laget hvor jeg har brukt et bilde av henne på forsiden. Jeg tok bildet da hun var ca. 4 uker gammel, og som dere ser har hun masse hår :-) Bildene ble dessverre dårlige, så det er ikke så lett å se detaljene tydelig. Jeg har brukt Stickles Star dust på blomstene og et chipboardhjerte som er farget med Distress stain og belagt med crackle paint.

We have recently got a new baby daughter, she was born on September 9th. Her name is Julie Linnéa and was born 4 weeks early, so I had a busy day with full working hours daytime and gave birth the following night :-) Here is a thank you card I have made with a picture of her. I shot the photo when she was about 4 weeks old. Unfortunately the photos are not good, so it's not so easy to see the details. I have used Stickles Star dust on the flowers and a chipboard heart which is coloured with Distress stain and covered with crackle paint. 


Veldig enkel innside denne gangen med et stempel fra Magnolia som sover på en seng av osteklut. Motivet er fargelagt med Copics og det er litt glitterlim på vingene, men det synes dessverre ikke på bildet.

Very simple inside with a Magnolia stamp who sleeps on a bed of cheese cloth. The image is coloured with Copics and there are glitter glue on the wings, but that's not visable on the picture, unfortunately. 


I enter my card into the following challenges:

♥ Paper Creators Crafts #32: Anything goes
♥ Treasured Times Stamps Challenge Blog #29: Anything goes
♥ Brown Sugar Challenge Blog #120: Anything goes

Tusen takk for at du tittet innom og ha en fin start på uken :-)

Thanks for stopping by and have a great week :-)



7 kommentarer:

Darlene (SCS:akronstamperdpk) sa...

Awww what a precious Gift from God and your card is adorable! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s THANK’ful’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Barb sa...

Such a darling card and fabulous way to say thank you. Thanks for joining us at the Brown Sugar challenge, hope to see you back next time. Barb

nini78 sa...

so cute , baby is so cute ^^
thanks for joining at sister act card challenge
we hope to see you next time
Fanny SAAC DT
www.scrapbynini.fr

Terri's Cards N' More sa...

What a sweet card. Love the inside too. The baby is so precious. Thanks for playing along with the Sisterhood's "Thank-ful" Challenge.

Therese sa...

Hei kjære Anne!

Nå håper jeg alle gode ting er tre for dette er mitt tredje forsøk på å legge igjen en hilsen.

Jeg ble så glad når jeg så det var innlegg fra deg igjen, enda mer glad da jeg så du hadde blitt mamma på nytt og rett og slett jublende glad for at alt har gått bra selv om hun meldte sin ankomst tidligere enn ventet. Så fin hun ser ut på bildet på den skjønne kortet.

Jeg har virkelig savnet deg i bloggverden selv om jeg ikke leker med papir lengre så har jeg liksom ventet på nytt fra nettopp deg.

Om du kan så blir jeg glad for om du kan åpne opp for kommentar via navn og nettsted. Jeg får ikke til å endre google kontoen min uten å måtte slette den gamle bloggen, og den vil jeg ha liggende som ett arkiv for meg selv.

Lisa B sa...

Congrats on the new addition! I think the photos are beautiful. Very well done. Precious!
Thanks for playing along with our "Thankful" challenge at the Sisterhood of Crafters. Happy Crafting!

cotnob sa...

This is a fabulous card, such a wonderful design.
Thank you for joining us at Paper Creator for our Anything Goes Challenge.
Pauline
x